Expert

Zeer slecht behandeld door expert uithoorn , deze verkoper doet niet wat hij zegt , komt niet zijn afspraken na /. na aankoop wasmachine kan je barsten met helpen aanvraag extra garantie , vindt... Zeer slecht behandeld door expert uithoorn , deze verkoper doet niet wat hij zegt , komt niet zijn afspraken na /. na aankoop wasmachine kan je barsten met helpen aanvraag extra garantie , vindt het niet nodig je daarmee te helpen , steeds maar vooruit schuiven 3 x terug geweest hier voor , dus in deze winkel koop ik nooit meer iets

Sander Voorn

Online bestelling gedaan, maar geen reacties of updates meer van de vestiging die de bestelling behandeld. Navragen via de e-mail en twitter geeft ook geen gehoor. 8 dagen geleden besteld, betaald,... Online bestelling gedaan, maar geen reacties of updates meer van de vestiging die de bestelling behandeld. Navragen via de e-mail en twitter geeft ook geen gehoor. 8 dagen geleden besteld, betaald, maar helemaal niets meer...

marja Voortwist

Betreffende expert Uithoorn.
ik had in het begin van de week gebeld, omdat er een artikel stuk was. Deze was via internet besteld. maar geen bon meer.
wel referentie nr....
Betreffende expert Uithoorn.
wel referentie nr. betalingsoverzicht naam en adres. De medewerker aan de telefoon zei, dat het geen probleem was.
Vandaag naar de winkel in Uithoorn. Deze medewerker zei ten eerste dat hij niet begreep dat iemand zo'n slecht merk kan kopen. Ten tweede kon hij het niet vinden in het centrale systeem, en deed vervolgens niets om mij verder te helpen.
Zeer slechte service. Tenslotte heb ik een andere winkel van Expert gebeld en zij konden het met één druk op de knop vinden.
Marja.

Hoffmans

Gewoon uitstekend ook betreffende persoonlijk advies

Ik heb al verschillende apparaten, zoals een wasmachine, droger, vaatwasser en nu een inbouwoven bij Expert Hassing in Uithoorn gekocht. Steeds werd ik goed en op een vriendelijke en deskundige... Ik heb al verschillende apparaten, zoals een wasmachine, droger, vaatwasser en nu een inbouwoven bij Expert Hassing in Uithoorn gekocht. Steeds werd ik goed en op een vriendelijke en deskundige wijze geholpen. De bestelling en levering verliepen altijd goed evenals de plaatsing en de installatie van de apparaten thuis. De prijsstelling is bovendien goed.

Ik beveel Expert heel erg aan! Veel keus aan goeie producten en uitstekende service. Al jarenlang zeer tevreden, heel veel gekocht bij deze winkel

Goede service en advies, hele snelle levering! Erg blij met mijn aankoop