Expert

Fetrics-holland

Ik heb een printer gevonden op internet bij Expert in Klazienaveen. Daar besteld en na een paar dagen geleverd gekregen. Ben er blij mee. Alleen.... op de website staat dat je geen transportkosten... Ik heb een printer gevonden op internet bij Expert in Klazienaveen. Daar besteld en na een paar dagen geleverd gekregen. Ben er blij mee. Alleen.... op de website staat dat je geen transportkosten hoeft te betalen als je iets boven de € 50 bestelt. Toch moest ik € 6,95 transportkosten betalen. Ook uw helpdesk bleef er bij dat ik de printer niet online had gekocht, maar bij de winkel....??? Hoe online wil je het dan hebben? Voel me hier niet goed bij. Van Expert had ik dit niet verwacht.

Wenke

Mijn ervaring is dat service en reaktie op mails per Expert vestiging grote verschillen laat zien. Er zijn vestigingen die niet de moeite doen terug te bellen of op mail te reageren.

Vos

Bestelling telefonisch gedaan, hierbij vriendelijk en goed adviserend te woord gestaan. De levering en betaling conform de afspraken geleverd. De installatie verliep vlot en probleemloos. Kortom... Bestelling telefonisch gedaan, hierbij vriendelijk en goed adviserend te woord gestaan. De levering en betaling conform de afspraken geleverd. De installatie verliep vlot en probleemloos. Kortom zeer tevreden.

Onze ervaring met expert (Klazienaveen) is alleen maar positief. Professionele en eerlijke adviezen van de medewerkers, snelle levering en absoluut niet te duur. Wij raden iedereen aan bij Expert... Onze ervaring met expert (Klazienaveen) is alleen maar positief. Professionele en eerlijke adviezen van de medewerkers, snelle levering en absoluut niet te duur. Wij raden iedereen aan bij Expert te kopen!

Euving

In de moeilijke periode van de Corona, volgens de RIVM regels meer dan uitstekend geholpen. Vele telefoontjes gedaan om de juiste keuze te kunnen maken, we zijn elke keer op een vriendelijke en... In de moeilijke periode van de Corona, volgens de RIVM regels meer dan uitstekend geholpen. Vele telefoontjes gedaan om de juiste keuze te kunnen maken, we zijn elke keer op een vriendelijke en geduldige wijze geholpen. De bezorging/levering van het product ging bijzonder snel en voor een lzeer redelijke lage prijs. (Prijs landelijk vergeleken).