Expert

Heijs

We zijn prettig geholpen in het filiaal in Roden met het uitzoeken van onze AEG wasdroger. Wij kopen enkel lokaal en dan is het fijn als er een scherpe actie is en dat je gewoon naar de winkel... We zijn prettig geholpen in het filiaal in Roden met het uitzoeken van onze AEG wasdroger. Wij kopen enkel lokaal en dan is het fijn als er een scherpe actie is en dat je gewoon naar de winkel fietst om je product te kopen. We zijn erg tevreden met de nieuwe wasdroger, die geheel naar wens bezorgd is.

De medewerkers van Expert doen hun werk uitstekend. Zijn niet opdringerig en doen hun uiterste best de klant zo goed mogelijk te helpen.

Bij Expert in Roden wordt je altijd vriendelijk en deskundig geholpen zodat je met het juiste product naar huis gaat

We hopen veel plezier te krijgen van de aankoop

Van Genne

Al vele tientallen jaren klant. Altijd deskundig geholpen. Positieve ervaringen met aankopen en reparaties. Denken met de klant mee.

De Groot

Zaterdagochtend wasmachine kapot. Direct gebeld voor overleg; reparatie of nieuwe machine. Gaan kijken in de winkel. Veel keus en deskundig advies. Keuze gemaakt; nieuwe machine. Aanbod, vanmiddag... Zaterdagochtend wasmachine kapot. Direct gebeld voor overleg; reparatie of nieuwe machine. Gaan kijken in de winkel. Veel keus en deskundig advies. Keuze gemaakt; nieuwe machine. Aanbod, vanmiddag plaatsen? Ongekende service vinden we. Einde van de middag kon er weer gewassen worden!