Expert

Nooitgedagt

Wij zijn goed geholpen en zullen familie, vrienden en kennissen ook aanbevelen om naar deze Expert in Lemmer te gaan voor hun aankopen.

Smorgens 9 uur bij de winkel en de middags !3.00 was het er al

De Winter

Expert IJmuiden , altijd een welkom gevoel. Goede service.. en vriendelijk

Kromhout Van Der Meer

Expert Wisker is een bedrijf welke nog ouderwetse service en advies geeft. Nog steeds een verrijking voor IJmuiden.

Jonker

Deskundig advies in de winkel en goede uitleg tijdens de bezorging

Van den Oever

Wat beloofd werd door verkoper bij de keuze maken, is het ook geworden. Dit is de reden dat we niet gekozen hebben een vaatwasser op internet.
Had hier meer vertrouwen in omdat Expert goede...
Had hier meer vertrouwen in omdat Expert goede recensies heeft en daarnaast een vertrouwde lokale elektrozaak is.

Meulenhoff

Bij het aansluiten van de wasmachine ging het iets lastiger, omdat het apparaat buitenom, via mijn keuken, moest. Er stonden ook nog stellages in de tuin, maar met beleid werd de wasmachine... Bij het aansluiten van de wasmachine ging het iets lastiger, omdat het apparaat buitenom, via mijn keuken, moest. Er stonden ook nog stellages in de tuin, maar met beleid werd de wasmachine geplaatst. Er waren wel 3 personen , die erg hun best deden en dat met de warmte. Complimenten hoor!