Expert

Ik had een bijzondere inbouwmaat Combi oven nodig. De mannen van Expert Klazienaveen hebben na wat huiswerk een super apparaat van Whirlpool voor mij gevonden. Ik koop nagenoeg alles aan electronica... Ik had een bijzondere inbouwmaat Combi oven nodig. De mannen van Expert Klazienaveen hebben na wat huiswerk een super apparaat van Whirlpool voor mij gevonden. Ik koop nagenoeg alles aan electronica bij Expert!

Savenije Wijnands

Goed afspraken maken en goed geholpen.

Vos

Waarom is mijn negatieve beoordeling van 19 sept. Verwijderd?
Waarom is mijn negatieve beoordeling van 19 sept. Verwijderd?
Ik ben al jaren klant bij expert in klazinaveen,meeste wat ik gek9cht heb komt bij expert uit klazinaveen,maar vanaf nu niet meer!
Ik had een braun scheerapparaat met complete schoonmaak attributen 2 jaar geleden gekocht voor ong 120 euro.
Mijn tondeuse was stuk ,dus ik ging naar Expert en wilde daar een nieuwe onderdeel tondeuse bestellen.
Ik kreeg antwoord dat dat teveel handling/werk was om te bestellen! Ik wist niet wat ik hoorde,en ik kon beter een nieuwe complete scheerapparaat kopen.
Dit is natuurlijk de grootste lulkoek wat ik heb gehoord.ze zijn te beroerd om deze te bestellen.
Ik heb zelf een onderdeel tondeuse gekocht voor 8,95 euro en klaar was het.
Ik kom van mijn leven niet meer bij expert,ook niet via internet,ik ben er klaar mee!!! Dat je op deze manier je jarenlange vaste klant op deze manier afwimpeld,door maar te zeggen dat je een nieuwe scheerapparaat moet kopen,terwijl ik later zelf voor 8,95 klaar was is gewoon schandalig!!!

Even de gebruiksaanwijzing doorlezen en je hebt veel plezier van de inductie kookplaat. De afzuigventilator is maakt een zacht geluid en stopt vrij snel na afloop.

Oldengarm

Expert Klazienaveen daar moet je heen voor al je wensen

Ze doen gewoon wat ze moeten doen en op een vriendelijke manier!