Expert

Je wordt goed geholpen en hebben alle tijd voor je

Goed geadviseerd over de verschillende soorten wasmachines, zowel over merk, prijs als levensduur. Het duurt wel even voor deze geleverd kon worden, op Google lijkt het net of je deze gelijk in de... Goed geadviseerd over de verschillende soorten wasmachines, zowel over merk, prijs als levensduur. Het duurt wel even voor deze geleverd kon worden, op Google lijkt het net of je deze gelijk in de winkel vandaag op kunt halen. Als je geen haast hebt prima.

Florissen

Keur netjes bij bezorging verpakking netjes meegenomen en oud apparatuur ook netjes af gevoerd

Lekatompessy-van 't Klooster

Bezorging van producten prima op tijd. Inbreng en overleg met mij als klant heel prettig. Uitleg over bezorgde producten prima. Een extra vraag over een probleempje met ander product, aangeschaft... Bezorging van producten prima op tijd. Inbreng en overleg met mij als klant heel prettig. Uitleg over bezorgde producten prima. Een extra vraag over een probleempje met ander product, aangeschaft bij Expert, geen punt, ook even nagekeken en verholpen. Geweldige service bij Expert Barneveld!

Goed geholpen en een perfecte plaatsing goede monteur.

Nadat onze koelkast op de boot kapot was gegaan waren we op zoek naar een passende nieuwe smalle koelkast. Prima gelukt.

Expert geeft persoonlijke service en advies. Dat werkt beter dan een website zonder menselijke interactie. Levertermijn ook prima in orde.