Expert

Visser

Website van expert is uitdtekend,laat anderen dan de winkel komen voor een beter inzegt.

Voorzet Arbeid

Bij expert word je snel en vakkundig geholpen en te woord gestaan; bij vragen zijn ze zeer bereid om mee te denken. Ze luiteren naar je als klant. Ik heb voor mijn werk spullen besteld en bij een... Bij expert word je snel en vakkundig geholpen en te woord gestaan; bij vragen zijn ze zeer bereid om mee te denken. Ze luiteren naar je als klant. Ik heb voor mijn werk spullen besteld en bij een tweede contact had de medewerker op de website bekeken wat voor organisatie we zijn en daardoor kon hij ons nog beter helpen. Echt een aanrader

Ervaren medewerkers, goede service en prijs kwaliteit verhouding.

Pols

Heb een wasmachine gekocht en heb voor Expert gekozen omdat ik een heel goede ervaring met ze heb gehad. De service is prima, goede uitleg over de machine en keurig geinstalleerd. Ja, zelfs de vloer... Heb een wasmachine gekocht en heb voor Expert gekozen omdat ik een heel goede ervaring met ze heb gehad. De service is prima, goede uitleg over de machine en keurig geinstalleerd. Ja, zelfs de vloer hebben we samen schoongemaakt. Top

Prima aanbod , ouderwets goede service. Goede voorlichting.

Tervoort

Koelkast en gasfornuis besteld. Levering moest even worden uitgesteld i.v.m. het leggen van vloerbedekking. Dat was geen probleem voor Expert. Levering op afgesproken dag en tijd. Vlotte aansluiting... Koelkast en gasfornuis besteld. Levering moest even worden uitgesteld i.v.m. het leggen van vloerbedekking. Dat was geen probleem voor Expert. Levering op afgesproken dag en tijd. Vlotte aansluiting en installatie van de goederen. Reden om vaker terug te komen, wat we al deden.

Giel

De persoonlijke hulp is geweldig. Man liep met me mee voor inladen. Service was ook top en ik had geen gevoel dat ik overkocht werd. Helemaal fantastisch. - Michael Giele