Expert

Vriese

Onze vaatwasser hield het na vele jaren trouwe dienst helaas voor gezien. Zelf afwassen vinden wij geen optie, dus: op zoek naar een nieuwe. De aanbieding uit de Expert-folder lag precies op het... Onze vaatwasser hield het na vele jaren trouwe dienst helaas voor gezien. Zelf afwassen vinden wij geen optie, dus: op zoek naar een nieuwe. De aanbieding uit de Expert-folder lag precies op het juiste moment in de brievenbus. Een bezoek aan de winkel in Roden leerde ons dat we hiermee een goede keus te pakken hadden. Een weekje later is de vaatwasser door een zeer vriendelijke en ervaren monteur geplaatst. Inmiddels zijn alweer heel wat borden, pannen en andere attributen schoon en glanzend uit de machine gekomen. Wij zijn dus happy: met het aanbod van Expert, het advies en de prima service. Top!

De Weerd

Altijd word ik geadviseerd door een medewerker die verstand van zaken heeft. Die niet alleen de voordelen benadrukt, maar ook de eigenschappen, waar je normaalgesproken, pas achter komt bij gebruik.... Altijd word ik geadviseerd door een medewerker die verstand van zaken heeft. Die niet alleen de voordelen benadrukt, maar ook de eigenschappen, waar je normaalgesproken, pas achter komt bij gebruik. Gewoon eerlijk advies. Niet vanuit het oogpunt van éénmalig iets verkopen, maar altijd gebaseerd op de volgende aankoop, en dus de langere relatie.

Warners

Ik vind het gewoon een fijne winkel en fijne mensen .
Ik vind het gewoon een fijne winkel en fijne mensen .
En ik koop graag mijn dingen daar als ik iets nieuw's nodig heb en ze leggen ook alles goed uit . En als er iets kapot is of wat dan ook komen ze ook wel vrij snel langs dat is mijn ervaring .

Meiborg

Goed advies van vriendelijk personeel gekregen bij aanschaf van een koffiemachine.

Suurd

Ouderwets goed, met hedendaagse kwaliteit. Prima service.