Expert

Van der Linden

Correct. en, vriendelijk behandeld, tevreden klant

Vorig jaar verhuisd. Nieuwe apparatuur aangeschaft uitstekend advies en levering en bezorging. Al meer dan 50 jaar tevreden
Klant bij dit familiebedrijf waar wij al door de 3e en 4e generatie...
Klant bij dit familiebedrijf waar wij al door de 3e en 4e generatie geholpen worden.
Ook voor printer, scheerapparaat enz kunnen wij hier goed terecht.
Een bewoner van hetzelfde dorp.
Van harte aanbevolen laten we zuinig zijn op zulke bedrijven

Poldervaart

De Sharp R961 Inw is een goede combimagnetron met grote mogelijkheden.
De Sharp R961 Inw is een goede combimagnetron met grote mogelijkheden.
Heb voor dit apparaat ook een Sharp combomagnetron gehad en u zult begrijpen dat ik niet weer van dit merk had gekocht als het niet was bevallen.

Goede produkten, deskundig advies en afspraken bijv. over bestelde produkten woden nagekomen

Het was de eerste keer dat ik artikelen kocht bij expert. Ik ben aangenaam verrast over de kunde, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Er werd goed meegedacht en proactief advies gegeven zodat... Het was de eerste keer dat ik artikelen kocht bij expert. Ik ben aangenaam verrast over de kunde, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Er werd goed meegedacht en proactief advies gegeven zodat ik een goede keuze heb kunnen maken.

Blommers

Super vriendelijk en goede kennis van de producten door het personeel in de winkel.

Expert Dukel is een absolute meerwaarde ten opzichte van de online handel; deskundig en eerlijk advies met nauwelijks prijsverschil!