261 beoordelingen

261 Reviews

10/10

Voor al uw apparaten en vakkundige hulp raad ik u Expert Kranenburg Zevenaar ten zeerste aan

Den Otter

9/10

Prima advies en meedenken van het personeel. Heldere afspraken over levering en plaatsing. Alles correct geïnstalleerd, ook randapparatuur. Kortom wij vinden Expert Kranenburg een aanrader voor een... Prima advies en meedenken van het personeel. Heldere afspraken over levering en plaatsing. Alles correct geïnstalleerd, ook randapparatuur. Kortom wij vinden Expert Kranenburg een aanrader voor een ieder die op zoek is naar wit-en bruingoed en die ook graag goede service zoekt.

Clement

9/10

Het thuis laten inmeten en laten plaatsen liep meer dan goed. Alles conform afspraak en er werd meegedacht. In de winkel liep dit iets minder 'lekker'. Daar kreeg ik de indruk dat ik de informatie... Het thuis laten inmeten en laten plaatsen liep meer dan goed. Alles conform afspraak en er werd meegedacht. In de winkel liep dit iets minder 'lekker'. Daar kreeg ik de indruk dat ik de informatie eruit moest trekken en sturing moest geven om tot een goede koop te moeten komen. Iets te laconiek over een afspraak wat niet juist stond in de offerte, maar op technisch inhoud ging het juist TOP.

Gerrits

10/10

Ik heb uitsluitend lof over de totale dienstverlening

Hageman

9/10

Wij zijn goed geholpen met advies voor een nofrost vrieskast met 6 lades van Liebherr in de winkel. Keuze gemaakt via de website van Liebherr want dat model was niet op voorraad in de winkel. Alles... Wij zijn goed geholpen met advies voor een nofrost vrieskast met 6 lades van Liebherr in de winkel. Keuze gemaakt via de website van Liebherr want dat model was niet op voorraad in de winkel. Alles werd op de afgesproken dag keurig thuisbezorgd en geplaatst.

10/10

Hele goede service waar de grote concurrent wat van kan leren

Polman