Expert

Van Asselt

Net voor de vakantie houd mijn wasmachine er mee op, en ik heb nog zoveel was. Mijn huidige winkel is mer vakantie en ook de monteur is niet aanwezig. Jammer, ik gun iedereen zijn vakantie, maar... Net voor de vakantie houd mijn wasmachine er mee op, en ik heb nog zoveel was. Mijn huidige winkel is mer vakantie en ook de monteur is niet aanwezig. Jammer, ik gun iedereen zijn vakantie, maar ergens verwacht je wel hulp.
Dan via een tip naar Expert Ommen. Rond 10 uur gebeld. 12.30 uur was de monteur er, en om 16.00 draaide de jieuwe wasmachine. Een zeer warme douche voor de allervriendelijkste medewerkers van Expert Ommen.

Laros

Expert is een goede partner. In de winkel een goed advies en uitleg gekregen. De juiste keuze kunnen maken en de levering ging ook heel goed. Volgens afspraak en de mannen hebben de nieuwe... Expert is een goede partner. In de winkel een goed advies en uitleg gekregen. De juiste keuze kunnen maken en de levering ging ook heel goed. Volgens afspraak en de mannen hebben de nieuwe wasmachine twee trappen omhoog gebracht en netjes geinstalleeren en de eerste instructie gegeven. Toen de oude weer meegenomen. Top gedaan!

Van Sonnen

Leuke winkel,personeel erg behulpzaam,goede informatie
Fijn service 👌