Expert

Boekelder

Zeer tevreden over de geleverde prestaties en kwaliteit van het product. Met goede uitleg.

Via de website bij Expert Dinxperlo terecht gekomen. Wilden graag een pizzarette en elders niet meer, althans een met een goede prijs, te verkrijgen. Vriendelijk te woord gestaan, wel gelijj moeten... Via de website bij Expert Dinxperlo terecht gekomen. Wilden graag een pizzarette en elders niet meer, althans een met een goede prijs, te verkrijgen. Vriendelijk te woord gestaan, wel gelijj moeten betalen zodat het product dezelfde dag verzonden kan worden. Het product is betaald, verzonden en de volgende dag al in huis. Echt een pluspunt.

Velthorst

Om 10.00u in de ochtend telefonisch besteld, voor 12.00u bezorgd. dankzij deze top service hadden wij toch nog een oven met de kerstdagen. bedankt!

Mijn schoonouders (82) zijn zeer te spreken over de service en kwaliteit bij hen thuis van Expert Dinxperlo. Mede hierdoor in deze Covid tijd zelf ook gekozen voor deze lokale onderneming Expert in... Mijn schoonouders (82) zijn zeer te spreken over de service en kwaliteit bij hen thuis van Expert Dinxperlo. Mede hierdoor in deze Covid tijd zelf ook gekozen voor deze lokale onderneming Expert in Dinxperlo. Dinsdagmiddag een Miele droger telefonisch besteld en woensdagmiddag netjes thuis afgeleverd. Vriendelijke en nette bezorger met mondkapje zette de droger op zijn plaats en gaf netjes en ongevraagd vlot uitleg over het apparaat. Het oude apparaat en verpakkingsmateriaal werden netjes meegenomen.

Helmreich

Uitstekende informatie en een geweldige service.

Willink

Prima winkel ,fijn personeel en een goede service.

Michel

Prettig de leverancier in de buurt te hebben, zeker nu in deze heftige coronatijd! Bovendien is het ook goed de plaatselijke economie te steunen!

Eppink

Tijdens een Expert korting actie, on-line, een hoogwaardige en dure Sennheiser hoofdtelefoon besteld. Helaas even niet vooradig bij Expert, echter perfect door Expert Dinxperlo opgelost zodat ik... Tijdens een Expert korting actie, on-line, een hoogwaardige en dure Sennheiser hoofdtelefoon besteld. Helaas even niet vooradig bij Expert, echter perfect door Expert Dinxperlo opgelost zodat ik toch vrij snel de Sennheiser RS 5000 hooroplossing met een aanzienlijk prijsvoordeel kon afhalen. Daar licht de kracht van een grote keten met locale betrokken ondernemers.