Expert

Voor de aankoop van een stofzuiger was een flinke voorraad in de winkel aanwezig. We zijn op een professionele en prettige manier over een en ander voorgelicht. Het bezoek aan Expert gaf ons een... Voor de aankoop van een stofzuiger was een flinke voorraad in de winkel aanwezig. We zijn op een professionele en prettige manier over een en ander voorgelicht. Het bezoek aan Expert gaf ons een goed gevoel. De aangeschafte stofzuiger doet het opperbest.

Bij Expert nemen ze nog de tijd voor je en sta je als klant echt centraal! Het advies is altijd oprecht en is altijd op basis van mijn persoonlijke situatie en wensen. Ga zo door!!!

Van Wijngaarden

Prima service en heel vriendelijke ontvangst en voorlichting is optimaal

Blij dat Expert In ons dorp is. In ons 50 jarig huwelijk altijd klant geweest bij hen. We hebben al met het 4e geslacht te maken. Altijd tevreden over hen.

Maasland

Lekker dichtbij en voor stuntprijzen hoef je ook niet meer naar de stad als je gewoon scherp bent op de folder.

Heb een Hoover zakloze stofzuiger bij Expert besteld op zaterdag en dinsdagavond voor sluiten van de winkel heeft mijn man hem kunnen ophalen. De stofzuiger is er een in de A+ klasse, die voor zowel... Heb een Hoover zakloze stofzuiger bij Expert besteld op zaterdag en dinsdagavond voor sluiten van de winkel heeft mijn man hem kunnen ophalen. De stofzuiger is er een in de A+ klasse, die voor zowel de gladde - als de tapijtvloer in de A klasse scoort. We zijn hem nu aan het uitproberen en vooralsnog zijn we er enthousiast over.

Korreke en snelle afhandeling conform afspraken