Expert

Reeds eerder positief geschreven, nu nog geen ervaring omdat het product nog geleverd moet worden.

Levertijd (8 dagen) viel tegen, ik denk dat coolblue Of bol.com sneller had kunnen leveren. Communicatie verliep ook niet echt soepel. Het feit dat ik de locale handel wilde steunen, pakte niet echt... Levertijd (8 dagen) viel tegen, ik denk dat coolblue Of bol.com sneller had kunnen leveren. Communicatie verliep ook niet echt soepel. Het feit dat ik de locale handel wilde steunen, pakte niet echt goed uit, ik ben verder tevreden over het product

De Waard

Uitstekend geholpen door het personeel van Wisker Expert (in dit geval Roy Wisker). Zeer deskundig, uitermate vriendelijk en opgewekt (ik vind het kopen van een tv een nogal vervelende klus). Dringt... Uitstekend geholpen door het personeel van Wisker Expert (in dit geval Roy Wisker). Zeer deskundig, uitermate vriendelijk en opgewekt (ik vind het kopen van een tv een nogal vervelende klus). Dringt je niets op, denkt mee. Blijft vriendelijk als je na een uur uitleg toch onverricht de zaak uitloopt (en na 4 dagen weer terug komt na er over nagedacht te hebben). Uitstekende service en een zeer concurrente prijs! Voor mij geen internet winkels bij de aankoop van zo’n duur apparaat... En heerlijk, De tv werd perfect opgehangen en geïnstalleerd. En de lege doos en andere spullen werden weer netjes meegenomen.

Honing

Een uitmuntende service en groot assortiment met wisselende aanbiedingen.

Van Kroonenburg

Wat je ook koopt bij expert is altijd goed

Giesberts

Goede wasmachine en droger merk bosch. Tevens een inbouwkoelkast gekocht merk etna.
Alle apparaten werken prima en doen wat ze moeten doen. Prima koop.

De De Kwaadsteniet

Eindelijk nog een "ouderwetse" zaak waar de klant nog op zeer prettige en deskundige wijze wordt geadviseerd. Het monteren en aansluiten van onze televisie was perfect. Zeer betrouwbaar en... Eindelijk nog een "ouderwetse" zaak waar de klant nog op zeer prettige en deskundige wijze wordt geadviseerd. Het monteren en aansluiten van onze televisie was perfect. Zeer betrouwbaar en deskundig. Hulde!