Expert

Zaroual

Ben zeer uitstekend geholpen. Zowel in de winkel als aan me deur/huis. En de bezorgers waren hele lieve goed gemanierde leuke mannen. Ben onwijs blij met me nieuwe koelkast. ❤️

IK heb een wasmachine gekocht. De levering vond volgens afspraak plaats. Het enige minpunt in deze is, dat de bezorger , buiten zijn schuld,naar een verkeerd adres ging. De gemeente heeft deze... IK heb een wasmachine gekocht. De levering vond volgens afspraak plaats. Het enige minpunt in deze is, dat de bezorger , buiten zijn schuld,naar een verkeerd adres ging. De gemeente heeft deze straat 2 namen gegeven dus elke bezorger, die een I-Phone gebruikt, wordt naar een verkeerd adres geloosd. Gelukkig is de bezorger iemand die zijn hersens goed gebruikt, waardoor hij toch op het juiste adres terecht kwam. Hij is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die voor het eerst deze fout maakt. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Mooie winkel, goed assortiment, maar niet altijd de goedkoopste.

Heb zeer goede ervaring met Expert. Goede prijs/kwaliteit garantie. Snelle levering.

Van Surksum

Wij zijn zeer tevreden over Expert vwb service en afhandeling

Snelle en nette levering + inbouw van koelkast. Fijn meedenken in oplossingen toen we erachter kwamen eigenlijk een te kleine vriezer te hebben besteld. Is prima opgelost vanuit Expert!

Netjes en goed geholpen bij het maken van een keuze voor een nieuwe wasmachine. Geen praatje om de duurdere apparaten te verkopen, maar rekening houden met en meedenken met wat voor ons het beste... Netjes en goed geholpen bij het maken van een keuze voor een nieuwe wasmachine. Geen praatje om de duurdere apparaten te verkopen, maar rekening houden met en meedenken met wat voor ons het beste voldoet.

Alex Journee

Uitstekende professionele en kundig in bedrijf stellen van onze nieuwe AEG wasmachine. Dit zijn echte professionals.

Fijne winkel, deskundig personeel zeer goede service