Expert

Expert Roden is de enig overgebleven witgoed winkel in Roden. Personeel is aardig, deskundig, geven goed advies en zijn eerlijk.

Het is een prettige winkel met mensen die duidelijk zijn. Bevalt mij uitstekend.
Hebben veel deskundigheid in huis.

Houthuijse

Niet in huis,volgende dag ligt het in de winkel.

Van Wierst

Blind zijn en electroniac kopen, het BLIJFT wel een dingetje. Maar Expert Bert Mulder in Roden helt mij al jaren uitstekend bij het maken vanmijn keuzes. Ook afleveren en aansluiten is nooit... Blind zijn en electroniac kopen, het BLIJFT wel een dingetje. Maar Expert Bert Mulder in Roden helt mij al jaren uitstekend bij het maken vanmijn keuzes. Ook afleveren en aansluiten is nooit eenprobleem en wordt altijd deskundig door de medewerkers gedaan. Geen moeite is hen te veel om het allemaal voor elkaar te krijgen.Ik ben dan ook een trowe klant en zal dat ook blijven!

Expert Roden helpt u op een prettige wijze en u krijgt goede uitleg over het gewenste product. Op vragen over waaraan het product voor u moet voldoen wordt goed ingegaan.

Zeer prettige relatie met het personeel, goede voorlichting,afspraken worden nagekomen