Expert

Langbroek

Il heb geen klachten en Koop graag en ook om de winkeliers in stand te houden

Felisenum T.a.v J. Steenhoek

Prima geholpen bij de aanschaf van een wasmachine en droger voor onze school.
Een fysieke winkel met goede verkopers en een goed advies heeft bij dit soort aankopen mijn voorkeur. Prima geholpen bij de aanschaf van een wasmachine en droger voor onze school.
Bestelling werd keurig op tijd gebracht en geïnstalleerd.

Er is uitgezocht welke koelkast voldoet aan de situatie en direct terugkoppeling gegeven. Er is service geboden en het produkt is op tijd en kundig geplaatst.

Langeveld

Uitstekend advies om onze Bosch koel-vries combinatie te vervangen door de Bosch KIS86GD30. Dit omdat hij weer in de bestaande keuken moest passen linksdraaiend en deur op deur van toepassing was.... Uitstekend advies om onze Bosch koel-vries combinatie te vervangen door de Bosch KIS86GD30. Dit omdat hij weer in de bestaande keuken moest passen linksdraaiend en deur op deur van toepassing was. Alles hebben wij zelf weer keurig kunnen inbouwen. Hij koelt prima en is stil.

Fam. Langeveld

De Groot

Goed gesorteerde winkel met medewerkers die goed geïnformeerd zijn en kennis hebben van de producten.
Nemen de tijd voor je.

Prima kennis van zaken, aanvullende info direct via leverancier opgevraagd. Al met al binnen enkele minuten exact antwoord op vragen. Levering en plaatsing snel en correct.

Klantvriendelijk , en kennis van zaken en daarvoor hebben we niet gekocht via internet.
Omdat ik ook service verwacht bij eventuele gebreken in de toekomst.