Expert

Dillen

Krijg hier het gevoel dat men eerlijk en oprecht is, dat men je niet in een bepaalde richting duwt en respecteert.

Koopman

Bij expert kreeg ik een uitstekende uitleg over de aankoop van een vaatwasser, snelle levering en installatie door een zeer vriendelijke en kundige monteur.

Ambachtsheer

Mijn vrouw en ik hebben het overleg als zeer prettig ervaren. Het brengen aan huis van de nieuwe wasmachine, naar boven brengen, het meenemen van de oude machine plus de uitleg over de werking... Mijn vrouw en ik hebben het overleg als zeer prettig ervaren. Het brengen aan huis van de nieuwe wasmachine, naar boven brengen, het meenemen van de oude machine plus de uitleg over de werking daarvan, kunnen wij maar één ding zeggen, uitstekend.
Wij kunnen dan Expert ( Huizen ) aanbevelen.

A.k. Blankman

Prima service. Uitstekende kwaliteit tegen een schappelijke prijs. Vakkundig geïnstalleerd. Echt een aanrader.

Van Bergen

Erg prettig geholpen in Expert Breda bij aankoop tv, magnetron en wasmachine. Levering aan huis ook prima. Peter van Bergen, Breda.

Van Gaal

Mijn dochter en ik zijn in de winkel goed geholpen door uw medewerker.
Ook het verder afhandelen van de bestelling is prettig verlopen.

De droogtrommel is op het aangegeven...
Mijn dochter en ik zijn in de winkel goed geholpen door uw medewerker.
Ook het verder afhandelen van de bestelling is prettig verlopen.

De droogtrommel is op het aangegeven tijdstip geleverd en in mijn appartement
aangesloten. Ik ben erg tevreden over de manier waarop de heren dit hebben gedaan .

Ploeg

Fijne winkel , personeel neemt de tijd voor je , deskundig advies.

Uitstekende service en snelle levering en goede uitleg van de nieuwe TV!

Oelen

Persoonlijke aandacht, meedenken met de klant, geeft goede informatie, neemt de tijd.