Expert

Een goede keus als je hier je product kunt vinden dat je zoekt. Ze helpen je graag met het maken van een goede keuze en aan huis wordt netjes bezorgd

Elmers

Zeer tevreden over de medewerker en bezorgers. Ook prima uitleg gekregen.

De Haan

Expert geeft advies op maat, ook na de installatie kan je met vragen komen. De prijs doet niet onder voor andere leveranciers. Voor meer vakmanschap, assortiment en concurrerende prijzen hoef je... Expert geeft advies op maat, ook na de installatie kan je met vragen komen. De prijs doet niet onder voor andere leveranciers. Voor meer vakmanschap, assortiment en concurrerende prijzen hoef je niet naar de MM.

Ontevreden klant

Komen bezorgafspraak niet na! Na telefonisch contact te horen gekregen, dat er nog binnen 3 kwartier bezorgd zou worden. Bezorger belde pas ruim 1,5 uur later, dat zag ik pas s'avonds laat bij... Komen bezorgafspraak niet na! Na telefonisch contact te horen gekregen, dat er nog binnen 3 kwartier bezorgd zou worden. Bezorger belde pas ruim 1,5 uur later, dat zag ik pas s'avonds laat bij thuiskomst.
Volgende ochtend naar de winkel gebeld, de medewerker vond het vanzelfsprekend dat je begrip zou moeten hebben dat ze niet meer hadden bezorgd en dat de volgende dag pas bezorgd werd.
Vrij van werk genomen, hele middag zitten wachten. Nee dan heb ik geen begrip als er niet op tijd wordt gebeld dat ze het bezorgen niet meer redden!
Zeer onklantviendelijke winkelmedewerker was dit, negatieve ervaring met deze winkel.

Deken

De service en persoonlijke aandacht en expertise is hier geweldig.We hadden een wasmachine en droger besteld. Echter de oude moesten eerst opgehaald worden en pas enkele weken later ( na de... De service en persoonlijke aandacht en expertise is hier geweldig.We hadden een wasmachine en droger besteld. Echter de oude moesten eerst opgehaald worden en pas enkele weken later ( na de verbouwing ) de nieuwe geleverd , dat is hier gewoon mogelijk. We hadden de bestelling gedaan voor het korting festival, en zonder wat te vragen kregen ook wij die korting ! Is dat service of niet?