Expert

Fijn advies in de winkel. Er werd de tijd genomen om mij alles uit te leggen, zodat ik zelf een weloverwogen keuze kon maken. De combi-oven is volgens afspraak netjes geplaatst met een duidelijke... Fijn advies in de winkel. Er werd de tijd genomen om mij alles uit te leggen, zodat ik zelf een weloverwogen keuze kon maken. De combi-oven is volgens afspraak netjes geplaatst met een duidelijke uitleg.

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen en er werd meegedacht. Er is ook rekening gehouden met ons qua service wij hadden snel een nieuwe koelkast nodig en we werden direct gebeld nadat deze binnen was... Wij zijn zeer vriendelijk geholpen en er werd meegedacht. Er is ook rekening gehouden met ons qua service wij hadden snel een nieuwe koelkast nodig en we werden direct gebeld nadat deze binnen was om een afspraak te maken voor bezorging eerder dan gepland. En de oude werd een aantal dagen later ook netjes volgens afspraak opgehaald. Zo'n fijne en persoonlijke ervaring hebben wij niet eerder meegemaakt.

Wouda

Fijn geholpen in de winkel.
De bezorging en installatie was top.

Bangma

Zoals ik al aangaf, ik ben uitstekend geholpen.
Vriendelijke verkoper, en ik ging alleen voor Miele.
Geen ander merk.