Expert

Van der Bold

Duidelijke uitleg,goed advies,vriendelijke,persoonlijke bediening.

Vreugdenhil

Binnen de garantietermijn vertoonde onze wasmachine niet op te lossen defecten. Met leverancier en door leverancier aangestelde leverancier bleef het proces zich maar voortslepen. Meedenken en... Binnen de garantietermijn vertoonde onze wasmachine niet op te lossen defecten. Met leverancier en door leverancier aangestelde leverancier bleef het proces zich maar voortslepen. Meedenken en ingrijpen door Expert Verboom Culemborg heeft de zaak uiteindelijk vlot getrokken. Top service!

Weer een prettige ervaring bij Expert Verboom Culemborg gehad
vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel .
Goed gevoel bij mijn nieuwe aankoop zoals altijd

Ten |napel

Klantvriendelijk personeel die in staat zijn om een deskundig advies te geven. De service van Expert ligt hoog.

Verboom Expert in Culemborg is een winkel waar je geholpen wordt zoals ik dat bij een aankoop graag ervaar.
Kennis van zaken, gemeende aandacht en goede service.
Snelle levering en...
Kennis van zaken, gemeende aandacht en goede service.
Snelle levering en redelijke prijs.
John

Fijn dat expert Culemborg een eigen reparatie dienst heeft.

Ik ben bij Expert in Culemborg vriendelijk en goed geadviseerd bij de aankoop van een TV. Toen een verkeerd exemplaar uitgeleverd werd is dat meteen verholpen. Complimenten voor de prima service.

De Bruin

Wij kopen graag bij Expert Culemborg vanwege goede advisering en goede service!