Expert

Goede service, prettig, deskundig personeel. goede producten.

Gónter

Nou alles ging prima en het product is precies als beschreven. En goeie prijzen eigenlijk waren zij de goedkoopste

WdP

Via verschillende bronnen een actieve Speaker gevonden. Op voorraad bij Expert, niet de goedkoopste, maar wel artikel op voorraad. Gekozen voor aflevering in de winkel.... ik had beter levering aan... Via verschillende bronnen een actieve Speaker gevonden. Op voorraad bij Expert, niet de goedkoopste, maar wel artikel op voorraad. Gekozen voor aflevering in de winkel.... ik had beter levering aan huis kunnen kiezen, dan had ik er nu al van genoten. Op Expert.nl bestellen en leveren in de winkel is voor mij geen optie meer. Voor expertise in de winkel is het prima, maar als je weet wat je wilt kun je veel beter naar een andere site gaan.

Kromwijk

Wij zijn al vele jaren klant bij expert fn niets anders dan lof over levering, voorlichting en klantgerichtheid

Fijne winkel met personeel dat verstand van zaken heeft

Ik adviseer anderen zeker om bij Expert te kopen. Veel beter dan via internet omdat je iemand spreekt die verstand van zaken heeft. Daarna ook nog extra tips mbt een korting bij Samsung. De heren... Ik adviseer anderen zeker om bij Expert te kopen. Veel beter dan via internet omdat je iemand spreekt die verstand van zaken heeft. Daarna ook nog extra tips mbt een korting bij Samsung. De heren die de machine kwamen leveren waren vriendelijk en gaven goede uitleg over de machine.

Van Dam

Let op! Of de verpakking niet dicht geplakt(dus een keer open geweest) jij krijgt dus spullen die retour komen van een klant.

Van der Meer

Keurig gebeld of het schikte dat de combimagnetron iets eerder op de dag geleverd kon worden. Vervolgens werd deze ondanks enkele probleempjes keurig ingebouwd. De oude en alle spullen weer netjes... Keurig gebeld of het schikte dat de combimagnetron iets eerder op de dag geleverd kon worden. Vervolgens werd deze ondanks enkele probleempjes keurig ingebouwd. De oude en alle spullen weer netjes mee teruggenomen.