Expert

Van Elst

Topwinkel! Ik raad iedereen aan om een bestelling te plaatsen. Zeer servicegerichte winkel waarbij er alles aan gedaan wordt om de klant zich echt koning te laten voelen!

Niermeijer

Uitstekende service, ruim assortiment en deskundig advies.

Zeer deskundig advies, na jaren ervaring verkoper, denken mee aan evt reparatie oplossing en snel aan huis afleveren of repareren, heeft eigen service dienst !

Erg blij met onze aankoop van het Nespresso apparaat de Lattissima One van Delonghi.

Suijs

Product was niet op voorraad, vergelijkbaar product als vervanging aangeboden, zoals afgesproken op tijd en datum geleverd, geïnstalleerd op de juiste plek, en zeer vriendelijk extra informatie... Product was niet op voorraad, vergelijkbaar product als vervanging aangeboden, zoals afgesproken op tijd en datum geleverd, geïnstalleerd op de juiste plek, en zeer vriendelijk extra informatie gegeven door bezorgers een super ervaring, zodat ik mijn product zo goed en veilig en zuinig kan gebruiken en nog jaren plezier ervan kan hebben

Van Randwijk

Prima, vakkundig, vriendelijk, behulpzaam en correct winkelpersoneel. Was mij bekend, en daarom ook mijn vaste telefoon, die kapot was, daar gekocht.