Expert

Gewoon de winkel benaderen komt altijd keurig voor elkaar.
verkoper is zeer vriendelijk en behupzaam

Door te kiezen voor een lokale winkel, waar ik vaste klant ben, krijg ik ook alle service die daarbij hoort en dat betekende in ons geval zelfs een leen tv toen de onze voor reparatie moest. Die... Door te kiezen voor een lokale winkel, waar ik vaste klant ben, krijg ik ook alle service die daarbij hoort en dat betekende in ons geval zelfs een leen tv toen de onze voor reparatie moest. Die service krijg je niet online!

Van Amstel

Een elektrische deken van Inventum warm aan bevolen. Vooral voor mensen met reumatische klachten zeer goed als de kou even het bed uit is. Half uurtje voor het slapen is al voldoende voor een... Een elektrische deken van Inventum warm aan bevolen. Vooral voor mensen met reumatische klachten zeer goed als de kou even het bed uit is. Half uurtje voor het slapen is al voldoende voor een aangename nachtrust.

Kuijl

Een echte aanrader! Ik raad aan om bij Expert Woerden te bestellen. Zeer klantvriendelijk!

Het te leveren product zat in een beschadigde verpakking. Ondanks dat is het product goed aangekomen en werkt naar verwachting.

Voogt

Zeer meedenkende medewerker en prettige afhandeling