Expert

Nadat we bij een online winkel een koeldiepvries combi hadden b3steld en vooraf hadden betaald. De prijs was €75,00 goedkoper als bij jullie. Deze zou afgelopen maandag komen. Er is een bezorger... Nadat we bij een online winkel een koeldiepvries combi hadden b3steld en vooraf hadden betaald. De prijs was €75,00 goedkoper als bij jullie. Deze zou afgelopen maandag komen. Er is een bezorger geweest,hij had een vaatwasser bij zich. Eerst hebben we hartelijk gelachen. Maar toen we dit meldden, maakte n men daar een enorme heiza van. We hebben dinsdag
bij Expert een andere gekocht en zijn zeer tevreden over hun

Peeters

Heel tevreden, goed geholpen, vriendelijk. nemen de tijd

Nijssen

Kom altijd bij Expert Hillegom als ik elektronica nodig heb omdat we er een goed geholpen worden, goed advies en de prijs correct is.

Van Geloof

Mijn nieuwe Miele stofzuiger "complete C3 125 Edition" gekocht bij Expert van Geel.
Een mooi actiemodel met flinke korting en ook nog een gratis pak stofzuigerzakken cadeau via de website van Miele.
Stofzuiger werd netjes thuis afgeleverd en is compleet met diverse hulpstukken die opgeborgen worden.
De stofzuiger zuigt heel fijn en zuigkracht is elektronisch heel goed in te stellen. Top apparaat.

Laagland

Kan altijd op expert vertrouwen al heel wat jaren

De Ruiter

Ga na expert, je wordt er zo goed geholpen.Alle lof.👍👍👍

Buijs

Goede service in de winkel in zeewolde vriendelijk personeel goed voorgelicht . De afhandeling perfect communicatie is goed .
Mijn bestelde Koelkast is vakkundig en netjes ingebouwd...
Mijn bestelde Koelkast is vakkundig en netjes ingebouwd vriendelijke bezorger. Echt top service.
Als ik de volgende keer een apparaat nodig heb ga ik zeker weer naar expert in zeewolde.