Expert

Vriendelijk en professioneel. Goed advies gekregen. Bij de levering werd een verkeerde koelkast geleverd, maar dit werd direct op een professionele manier opgelost.

Prima service. Ook al is een product wellicht in andere winkels soms goedkoper….. dan nog zou ik om deze niet onbelangrijke reden altijd voor Expert kiezen.

Torun

Expert is vakkundig en klantgericht. Onza wasmachine was defect na 17 jaar. We gingen naar Expert en de volgende dag stond de nieuwe wasmachine te draaien bij ons thuis. Snel geleverd, de trap op... Expert is vakkundig en klantgericht. Onza wasmachine was defect na 17 jaar. We gingen naar Expert en de volgende dag stond de nieuwe wasmachine te draaien bij ons thuis. Snel geleverd, de trap op naar boven en vakkundig aangesloten.

Graafland

Zeer kundige mensen. Buitengewoon klantvriendelijk. Bezorgservice en installatie bij aflevering prima. Ophalen oude spullen zonder problemen. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Hier is kopen... Zeer kundige mensen. Buitengewoon klantvriendelijk. Bezorgservice en installatie bij aflevering prima. Ophalen oude spullen zonder problemen. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Hier is kopen een plezierige beleving.

Nap

Expert denkt met je mee. Vakbekwame installateurs. Alles wordt adequaat geregeld. Fijn...

Slagman

Ik werd heel goed geïnformeerd en kreeg een eerlijk gevoel bij de aankoop.

Han een tv gezien was helaas niet meer leverbaar.Expert in Assen had hem nog wel en heeft via ups gezorgd dat hij geleverd werd(Ik woon in provincie Noord Holland.