Expert

Zeer goede en deskundige service aan huis. Het ging om het inbouwen van een nieuwe inbouw koelkast in een bestaande keuken.

Kamphuis

Goed geholpen en geadviseerd om de juiste keuze te maken.

G

3,5 jaar geleden groot deel van ons elektrische apparatuur gehaald bij expert Wezep. Half jaar later was de stofzuiger al kapot. Dit is destijds netjes opgelost. Nu 3,5 jaar is de wasmachine kuren... 3,5 jaar geleden groot deel van ons elektrische apparatuur gehaald bij expert Wezep. Half jaar later was de stofzuiger al kapot. Dit is destijds netjes opgelost. Nu 3,5 jaar is de wasmachine kuren aan het vertonen. Expert gaf aan dat dit geen garantie was. Nadat zei aangaven wat de vermoedelijke klachten zijn en dit veel te snel is voor een machine van a kwaliteit hebben wij dit op wet deugdelijk product gegooid. Expert zeg al 2 dagen dat ze zelfde dag terug bellen wat niet gebeurt. vervolgens word chagrijnig aan de telefoon gereageerd als wij zelf bellen en word er weinig mee gewerkt. Prima bedrijf als je geen pech met materiaal krijgt anders is het lijden en last

Richters

Zoals gezegd bereidvaardig personeel om. mij terzijde te staan bij de inrichting van mijn nieuwe iPad. Het gewenste model werd onmiddellijk besteld en afspraken werden gemaakt over levering en hulp.... Zoals gezegd bereidvaardig personeel om. mij terzijde te staan bij de inrichting van mijn nieuwe iPad. Het gewenste model werd onmiddellijk besteld en afspraken werden gemaakt over levering en hulp. Prima/ Dit kt=rijg ik bij on link zaken en andere grote leveranciers niet voor elkaar. Bovendien zitten die veel verder weg en deze vlak bij huis.

Perfecte service en profecioneel personeel. Erg tevreden

Heb nog maar 1 keer gebruik en strijk lekker makkelijk