Expert

Van den Bosch

Kopen bij Expert dan koop je ook bij een expert.

Prima service en deskundig personeel
duidelijke uitleg

Bakker

Wat je in je eigen dorp kunt kopen, doe dat dan en zeker bij een zaak als Expert.

Boekstaaf

Mijn wasmachine was ineens stuk gegaan en ik had best veel vragen. Op een rustige wijze zijn al mijn vragen duidelijk beantwoord. De service was zo fijn dat ik heb besloten om ook een nieuwe droger... Mijn wasmachine was ineens stuk gegaan en ik had best veel vragen. Op een rustige wijze zijn al mijn vragen duidelijk beantwoord. De service was zo fijn dat ik heb besloten om ook een nieuwe droger te kopen. Moeite gedaan om het dezelfde dag te leveren wat ook is gelukt.
Met een prettig gevoel huiswaarts gegaan.

Kuiper

Ik kan niet tegen andere mensen zegen van daar moet je heen gaan ze zijn gewoon vrij om te gaan waar ze heen gaan daar heb ik geen zegen schap over dit is net zo als je een nieuwe auto wil kopen zo... Ik kan niet tegen andere mensen zegen van daar moet je heen gaan ze zijn gewoon vrij om te gaan waar ze heen gaan daar heb ik geen zegen schap over dit is net zo als je een nieuwe auto wil kopen zo iets bijvoorbeeld

In de winkel goed geholpen, maar de installatie van de tv was op zich goed maar de puntjes op de i werd hem niet jammer net dat stukje extra over de wifi wat niet lukte dan kon het ook in 1x zonder... In de winkel goed geholpen, maar de installatie van de tv was op zich goed maar de puntjes op de i werd hem niet jammer net dat stukje extra over de wifi wat niet lukte dan kon het ook in 1x zonder wifi, en een kabeltje naar de radio werd ook even snel afgehandeld, dus nu weet ik nog niet wat voor kabeltje er moet komen.

De Boer

De medewerker heeft precies uitgezocht wat ik aangaf te willen en hield op korte termijn contact met mij.
Bestelde artikel was binnen 2 dagen in de winkel. Super service!

Niks mee, prima service en vriendelijke mensen die goede uitleg en advies geven.