Expert

Molenwijk

Persoonlijke aandacht, goede keus , eventueel ook digitaal te bekijken

Visser

Als je nu zelf naar de winkel gaat om iets te kopen, of je bestelt via internet. De service is altijd geweldig. Als je iets wilt weten ze denken altijd mee. Een top winkel.

Van Randwijk

Mijn ervaring met Expert zijn uitstekend. Qua levering, medewerkers, winkelmedewerkers complimenten. In mijn geval betreft dat Expert Culemborg.

Den Hartog

Ben tevreden een goede overzichtelijke telefoon .
Makkelijk innestelen ,zeer tevreden .

Adema

In de winkel altijd persoonlijke aandacht en eerlijke en professionele voorlichting. Als apparatuur niet in voorraad is, vind ik het fijn om in de webshop een keuze te maken. Dan loopt toch de... In de winkel altijd persoonlijke aandacht en eerlijke en professionele voorlichting. Als apparatuur niet in voorraad is, vind ik het fijn om in de webshop een keuze te maken. Dan loopt toch de service via Expert Verboom, wat ik heel belangrijk vind want die is altijd goed, mocht er iets aan de hand zijn. Mijn stofzuiger werd bovendien netjes thuisgebracht, gratis en op het tijdstip dat we in overleg hadden afgesproken.

Check in ieder geval de levertijd wat er aangeboden wordt vwb levertijd komt niet overeen met de praktijk