Expert

Alles was goed alleen moesten we wel lang wachten voor het product ...maar dat hadden ze wel netjes doorgegeven

Claessens

Duidelijker en vriendelijker als dit heb ik nog niet mee gemaakt

Van der Geer

Goed en vriendelijk advies bij keuze nieuwe tv.

hand

Helaas ging onze tv kapot binnen de garantie termijn (uiteraard tijdens een voetbal wedstrijd op zaterdag avond).
Eerst Samsung gebeld voor monteur maar dat kon wel 2 weken duren,
Op...
Eerst Samsung gebeld voor monteur maar dat kon wel 2 weken duren,
Op maandag de winkel in Breukelen gebeld en die hebben dezelfde dag nog een bruikleen tv gebracht en geïnstalleerd
Prima service dus.

Bouwens

Ik zelf zou nooit naar expert gaan is dat het moest om een vervangende stofzuiger te krijgen zou het ook niemand aanraden

angel

Het was een fijn contact en duidelijke uitleg. de communicatie was duidelijk en ook een duidelijke uitleg over mijn ijs vries combo. blij mee, netjes op zijn plek gezet. prima

Den Otter

Op zaterdag de tv gekocht en maandag al geplaatst. Het ophangen van de tv was wat ingewikkeld doordat er weinig ruimte voor de kabels waren maar dat werd goed opgelost door de Expert medewerker. Top... Op zaterdag de tv gekocht en maandag al geplaatst. Het ophangen van de tv was wat ingewikkeld doordat er weinig ruimte voor de kabels waren maar dat werd goed opgelost door de Expert medewerker. Top !!!!