Expert

Van Kaathoven

De all in one van Canon werkt zeer makkelijk en gebruiksvriendelijk en makkelijk i gebruik te nemen

Een verzorgde winkel met vakkundig personeel met persoonlijke aandacht en altijd meedenkend

Hermans

Helaas heeft Expert monteurs in dienst die geen Nederlands spreken, hierdoor begrijpen mensen elkaar niet.
Na het moeilijk plaatsen van de opdekdeuren, sloot de vrieskast deur niet en ontbrak er een afdekplaat, na het plakken van de strip aan de zijkant die alweer loslaat, kregen de heren telefoon en moesten meteen weg, we kregen wel de mededeling "we return" . Helaas tot op heden niemand meer gezien. Ik ben naar de winket geweest en daar kreeg ik te horen dat ik "vertrouwen" moet hebben, maar communicatie is er niet. Wel € 119.95 betalen maar een snelle en goede installatie is ver te zoeken. Vandaar zeer ontevreden.

Rubens

Expert Landgraaf: een absolute aanrader. Alles klopte: telefonische bereikbaarheid, contact, terugbellen, beantwoording emails, advies, meedenken in oplossingen/ alternatieven, afspraken levering,... Expert Landgraaf: een absolute aanrader. Alles klopte: telefonische bereikbaarheid, contact, terugbellen, beantwoording emails, advies, meedenken in oplossingen/ alternatieven, afspraken levering, sympathieke, hoffelijke en deskundige medewerkers

Teselink-havelaar

Prima geholpen bij het zoeken naar een muurbeugel voor mijn televisie. Meteen meenemen omdat het op voorraad is. Fijne winkel en medewerkers

Heb goed advies gekregen bij de aankoop van de wasmachine.