Expert

Expert onderscheidt zich van andere zaken door de prima service. Ik ben heel vaak in de winkel geweest met kleine probleempje s en werd direct adequaat geholpen.

Van den Bosch

Via de webshop een bestelling gedaan, deze bestelling werd door de winkel in Culemborg naar tevredenheid afgehandeld Ik werd telefonisch op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en... Via de webshop een bestelling gedaan, deze bestelling werd door de winkel in Culemborg naar tevredenheid afgehandeld Ik werd telefonisch op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en over het aflevermoment werd contact opgenomen. Al met al erg tevreden over bestellen via de webshop

Van Draanen

Ik heb een wasmachine bij Expert gekocht tijdens een actieweek. De levering was goed, duidelijke en heldere uitleg van de werking van de machine.

Van Altveer

Prima afhandeling voor wat betreft duidelijkheid website, levering op tijd en in overleg zelfs eerder dan gepland.
Van tevoren gebeld over de aflevering, een dag eerder omdat er toch iemand...
Van tevoren gebeld over de aflevering, een dag eerder omdat er toch iemand van Expert in de buurt moest zijn.
Prettig meegedacht!

Sony soundbar, snel en correct geleverd. Helemaal conform afspraak en verwachting.

Van De Meer

Ik heb goede ervaring maar dat moet een ander ook zelf ervaren.

Let op, dat bezorgen en retourneren - niet - via dezelfde dienst gaat.

Hochstenbach

Heb via de folder gezien wat ik hebben wouw en via de website besteld had wel gehoopt op snellere levertijd op website stond 4 werkdagen en geen 4 weken