Expert

Van Amstel

Voor een goed advies, ga naar Expert in Woerden. Correcte behandeling en snelle levering indien mogelijk vandaag nog bezorgd en dus kunt u ook snel van uw aankoop genieten. Ruime sortering en een... Voor een goed advies, ga naar Expert in Woerden. Correcte behandeling en snelle levering indien mogelijk vandaag nog bezorgd en dus kunt u ook snel van uw aankoop genieten. Ruime sortering en een goede voorlichting helpen u bij de juiste keuze.

De Rijk

Goed deskundig personeel, aardig en meedenkende!

Mijn oude laptop moest terug naar de fabriek, i.v.m garantie. Alleen moest ik maanden lang wachten, onderdeel bleek niet meer leverbaar. Diverse keren over gebeld. Uiteindelijk mocht ik een nieuwe... Mijn oude laptop moest terug naar de fabriek, i.v.m garantie. Alleen moest ik maanden lang wachten, onderdeel bleek niet meer leverbaar. Diverse keren over gebeld. Uiteindelijk mocht ik een nieuwe laptop van dezelfde prijs uitzoeken met garantie. Dat vind ik keurig afgehandeld!

Van Dijk

Altijd zeer deskundige hulp. Er is altijd tijd en ruimte voor vragen, welke dan ook. Je krijgt niet het gevoel dat je wordt afgescheept.