Expert

Ik heb in aug. 2024 mijn ingebouwde koelkast laten vervangen. Men kwam eerst langs om de maten op te meten en er werden mij twee aanbiedingen gedaan van een koelkast binnen mijn budget. Alhoewel het... Ik heb in aug. 2024 mijn ingebouwde koelkast laten vervangen. Men kwam eerst langs om de maten op te meten en er werden mij twee aanbiedingen gedaan van een koelkast binnen mijn budget. Alhoewel het elders iets goedkoper was heb ik toch voor Expert gekozen, ik hoef niet perse voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten gezien de service die er geboden werd tw bezorging en montage. Alles ging perfect, de heren waren vakkundig en gingen voortvarend te werk. Hadden de nieuwe koelkast snel keurig en strak gemonteerd en namen de oude mee. Ik ben er super blij mee....eindelijk geen bedorven waren meer :)

We zijn erg goed geholpen in de winkel artikel werd vlug en correct geleverd

Havinga

Prima producten en fijn goed geïnformeerd personeel.

Vermeulen

Goede kwaliteit van spullen goed advies van het personeel

Super winkel. En veel keuze,met goede uitleg van personeel! Ook de service is zeer goed.als er wat is,of t valt tegen..ze lossen t samen wel met je op!👍

Coenraad

Als je een aankoop wil doen en je wil precies weten wat je koopt dan moet je bij expert zijn. ze zijn erg vakbekwaam en helpen je de juiste keuze te maken