Expert

Wellen

Ik koop liever in een expert zaak .Dan krijg ik meteen uitleg en zie ik goed wat ik koop.

Vullings

Een goede fijne winkel,waar je veilig iets kunt kopen,omdat je prima en duidelijk geholpen word met goede informatie!

Schouten

Voldoende keuze in artikelen, goede uitleg over onderlinge verschillen per artikel.

Vermeulen

Vorig jaar een wasmachine gekocht bij expert.Afgelopen week een nieuwe tv gekocht,ben erg blij met mijn artikelen van expert.goede service in de winkel.Het thuis brengen,op de afgesproken dag en... Vorig jaar een wasmachine gekocht bij expert.Afgelopen week een nieuwe tv gekocht,ben erg blij met mijn artikelen van expert.goede service in de winkel.Het thuis brengen,op de afgesproken dag en tijd alles is perfect.

Het product wat in de folder stond hadden ze niet
op voorraad.
is dat om klanten te lokken of zo”.

Ik werd prima geholpen, en netjes tewoord gestaan goede uitleg bij het gekochte product

Goed en deskundig personeel. Men komt afspraken goed na. Je aankopen worden opgeslagen in de computer. Bij vragen die men niet direct kan beantwoorden, neemt men de moeite om ze op te zoeken of je... Goed en deskundig personeel. Men komt afspraken goed na. Je aankopen worden opgeslagen in de computer. Bij vragen die men niet direct kan beantwoorden, neemt men de moeite om ze op te zoeken of je wordt gebeld met een antwoord. Kortom, alleen maar lof en ga vooral zo door.