Expert

Kleijn

Deskundige en vriendelijke verkoper. Prima service van de vriendelijke bezorgers/ installateurs. Wij bevelen Expert Emmeloord bij deze aan.

Jorritsma

Ik heb zeer goede ervaring met het kopen van mijn producten bij de Expert in Emmeloord. Ik heb goede (telefonische) uitleg gekregen over de producten en hierdoor een juiste keuze kunnen maken. Ik heb zeer goede ervaring met het kopen van mijn producten bij de Expert in Emmeloord. Ik heb goede (telefonische) uitleg gekregen over de producten en hierdoor een juiste keuze kunnen maken.
Het ene product kon wat sneller geleverd worden dan het ander, maar hier was goed contact over. Fijn dat producten die eerder beschikbaar waren dan ook eerder geleverd werden!
De service van de monteur die het kwam leveren was prima. Alles werd netjes geïnstalleerd en daarna kreeg ik een duidelijke uitleg over de producten.
Al met al, een zeer tevreden klant!

Zuidema

Super snelle en fijne afhandeling. valt te praten over de prijs. ik zeg ga zo door

Matthijssen

De diepvries was kapot, via de website een nieuwe uitgezocht en een paar uur later stond de nieuwe op z'n plaats. Prima.

Mulder

Goed geholpen (telefonisch) product zou volgende dag geleverd worden maar werd nog dezelfde dag geleverd!!