Expert

Graine Lavin

Net een nieuwe koelkast gekocht van Expert. Ze hebben mij echt goed gehoplen en hun klantenservice is ook een top service. Netjes op tijd gelevered en binnen no time geinstallered. Meneer heeft ook... Net een nieuwe koelkast gekocht van Expert. Ze hebben mij echt goed gehoplen en hun klantenservice is ook een top service. Netjes op tijd gelevered en binnen no time geinstallered. Meneer heeft ook twee van mijn keukenkasten een draai gegeven zodat ze beter ging sluiten. Ik ben heel blij en zal zeker Expert Deurne nog een keer gebuiken.

Vogels

Verkoper Marc S was onsympathiek, wilde ons een dure Jura aansmeren, Uitleg gaf hij nauwelijks!Wij waren als enigste klant in de winkel dus hij had tijd genoeg om meer aandacht en advies te... Verkoper Marc S was onsympathiek, wilde ons een dure Jura aansmeren, Uitleg gaf hij nauwelijks!Wij waren als enigste klant in de winkel dus hij had tijd genoeg om meer aandacht en advies te geven.Toen ik voor Delonghi ging zei hij dat ze laatst een Delonghi hadden verkocht en na een paar dagen werdt die ingeruild met een Jura! Dat leek mij een verkooppraatje! De Delonghi kan maar 1 kopje tegelijk koffie zetten dat valt ook tegen, de koffie die hij zet smaakt wel goed.De volgende keer ga ik wel naar een andere zaak!

Greeven

De behandeling zeer goed! Maar kon niet geholpen worden !

Expert Daan Dansen Tiel en Hooijmans Velddriel

Superservice 👍

We werden zeer deskundig geholpen door de medewerker, die voldoende verstand van zaken had.

Deskundige en vriendelijke medewerkers en service

Hoefnagels

Wordt er altijd prima geholpen, deskundige en vriendelijk

De leus ; "Expert daar word je wijzer van!", klopt helemaal. Deskundig advies en zeer goede service en uitstekende bezorging.

Kleine of grote aankoop steeds uitstekende service

De Bruin

In de winkel netjes geholpen met advies zonder dwang. We hadden zelf al wat gekozen en gelezen ed, maar de verkoper had nog wat vragen over ons gebruik. Daarna toch een iets ander model wasdroger... In de winkel netjes geholpen met advies zonder dwang. We hadden zelf al wat gekozen en gelezen ed, maar de verkoper had nog wat vragen over ons gebruik. Daarna toch een iets ander model wasdroger gekocht. En hij dacht goed mee, en wees op de garantie (gratis) en cashback.
Bezorgmoment werd keurig aangekondigd, ze kwamen ook op tijd. het voordeel van lokaal.