Expert

Hoop

Dit is een winkel met uitstekend en bekwaam personeel. Vooral de heer René Valk is hier een grote speler in. Met een zeer goed gevoel doe je hier je aankopen! Chapeau.

Turenhout

Expert helftheuvel waren kundig en zeer vriendelijk bij het geven van advies. Gemaakte afspraak werd tot in de puntjes nagekomen

Houet

Niet alleen goede service bij verkoop maar ook als je later komt voor service.

Breakout Room

Erg vriendelijk geholpen en goed advies, we werden goed op de hoogte gehouden i.v.m. de huidige vertraging vanuit Siemens. Met ophalen hielp de mederwerker met een steekwagen de producten in te... Erg vriendelijk geholpen en goed advies, we werden goed op de hoogte gehouden i.v.m. de huidige vertraging vanuit Siemens. Met ophalen hielp de mederwerker met een steekwagen de producten in te laden.
Bedankt voor de service.

Goede service, vriendelijke verkoper aan de telefoon. Vaatwasser werd netjes tot in de auto afgeleverd. Prima.

Van der Kallen

Liever kopen in expert winkel dan via internet

Van Laarhoven

Goede service Klantvriendelijkheid veel aanbod en ze smeren je niet gelijk het duurste artikel aan. De winkel krijgt van mij een 9

Schalken

Expert den bosch. Goede expertise en adequaat gehandeld waardoor wij snel over ons gevraagd product konden beschikken