Expert

Persoonlijke aandacht, kennis van zaken en nakomen afspraken kenmerken mijn ervaring met Expert in Haarlem. Aanrader!

Heinsbergen

Allereerst de verkoper. Man die weet waar hij over praat en dmv het grote scherm mij allerlei dingen kon laten zien over mijn te nemen aankopen. Verder prijs afspraak snel gemaakt en een datum... Allereerst de verkoper. Man die weet waar hij over praat en dmv het grote scherm mij allerlei dingen kon laten zien over mijn te nemen aankopen. Verder prijs afspraak snel gemaakt en een datum geprikt. Precies op tijd kwam de bezorger en deze heeft alles netjes geïnstalleerd, top uitleg gegeven en de oude apparaten mee genomen. Ook deze bezorger was zeer deskundig en wist echt alles van de apparaten en gaf nog een paar goede tips. Geen moeite waa teveel! Waar vind je nog zulke mensen. Bedankt allemaal!

Boonacker

Smart tv gekocht was op voorraad laten bezorgen en installeren de installateurs waren vriendelijk en kundig

Prima geholpen in de winkel en de jongens van de bezorging waren top!

Smorenburg

Wij zijn prettig geholpen .
Goed geadviseerd en toen onze bestelling nog moest veranderen was dat geen enkel probleem.
Alles is keurig afgeleverd en geïnstalleerd.
Expert cronje...
Wij zijn prettig geholpen .
Alles is keurig afgeleverd en geïnstalleerd.
Expert cronje haarlem is een aanrader

Koop eigenlijk alle dingen bij Expert. Vanwegen de goede service en advies.

Ik kan expert aanbevelen. Goede service, ze denken mee, ook na levering