Expert

Thiel

Ik ben zeer deskundig geadviseerd nadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt. De verkoper nam ruim voldoende tijd om alles uit te leggen en mijn wensen te aanhoren. Het bezorgen en plaatsen door... Ik ben zeer deskundig geadviseerd nadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt. De verkoper nam ruim voldoende tijd om alles uit te leggen en mijn wensen te aanhoren. Het bezorgen en plaatsen door Expert Zevenaar was ook perfect geregeld.

Als ik Expert Zevenaar in een woord zou moeten omschrijven, dan is het betrouwbaarheid. Ze doen wat ze beloven. De producten die ze verkopen zijn van heel goede kwaliteit. De reclamefolder van... Als ik Expert Zevenaar in een woord zou moeten omschrijven, dan is het betrouwbaarheid. Ze doen wat ze beloven. De producten die ze verkopen zijn van heel goede kwaliteit. De reclamefolder van Expert vind ik overzichtelijk en duidelijk. Geen misleidende aanbiedingen. Bij mijn aankoop van een wasmachine en wasdroger hebben ze mij gewezen op de cashback-actie en mij daarbij ook goed geadviseerd over hoe dit aan te vragen. Kortom. Een fantastische winkel waarbij men meedenkt met de klant.

Arentz Accounts

Het vorenomschrevene lijkt mij voldoende.

Fijne winkel met voldoende keus en goede service.

Zie mijn vorig verhaal! Deze winkel is een topper!

Vakbekwaam, vlugge levering en prima afwerking.

Goed geholpen alleen die cashbackkorting is erg ingewikkeld

Wasmachine was aan vervanging toe, bij Expert was een aantrekkelijke aanbieding waarvan we na een plezierig en deskundig advies gebruik hebben gemaakt.