Expert

Matthijssen

Ik ben al jaren klant van Expert en blijf dat. Goede service en klantvriendelijkheid hebben zij hoog in het vaandel

Esch

Keurige winkel, goede keuze mogelijkheden en deskundig personeel.
Goede service.

Van Neel

Expert op helftheuvel in den Bosch heeft zeer klantvriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden over de service. Zeker een aanrader om een keer te bezoeken

Slegers

Had problemen met de TV waar Samsung niet echt in mee wilde denken voor een oplossing. De medewerkers van Expert Helfheuvelpassage hebben hierin hun uiterste best gedaan. Later bleek het probleem TV... Had problemen met de TV waar Samsung niet echt in mee wilde denken voor een oplossing. De medewerkers van Expert Helfheuvelpassage hebben hierin hun uiterste best gedaan. Later bleek het probleem TV te zijn en in overleg met hen een nieuwe TV gekregen. Het probleem is hierdoor positief opgelost door deze medewerkers.

Van der Zee

Uitstekende service, voor, tijdens en na aankoop! Dat zie je niet vaak meer. Uitstekende mensen!

Van Lieshout

Fijne winkel helemaal niks mis mee kom er graag als ik wat nodig heb .goede parkeergelegenheid

Ben weer zeer goed geholpen fijn mensen die komen bezorgen ,netjes bekwaam

Pijnenburg

Deskundig en persoonlijk advies. Goede service.

Expert is een nette en heel vriendelijke zaak Je kunt er met je vragen altijd terecht en je wordt dan goed behandeld