Expert

Pit

Ik vond het top, ik werd gebeld dat de laptop bij jullie in de zaak was en dat ik het kon ophalen. Ook al was de betaling niet verwerkt.

Poelman

Jammer dat de bezorgkosten hoog zijn en vooral als het naar de 2e of 3e verdieping moet.

Bij Expert begint winkelen in de folder of op de website en het eindigt pas, als de apparatuur is bezorgd en klaar voor gebruik is geïnstalleerd. Ik heb de moeite genomen, om naar één van de... Bij Expert begint winkelen in de folder of op de website en het eindigt pas, als de apparatuur is bezorgd en klaar voor gebruik is geïnstalleerd. Ik heb de moeite genomen, om naar één van de vestigingen te gaan, om daar het witgoed en de tv's te bezichtigen. Ik heb dat als extra prettig ervaren. Ik koos voor het zelf installeren van de tv, omdat ik dacht; dat kan ik zelf. Echter ik kreeg aanvankelijk wel beeld, maar geen geluid. Gelukkig gaf de medewerker waarmee ik belde precies de juiste tip, waardoor ik de afspraak van de technische dienst van een kabelprovider tijdig kon afzeggen. Voor relatief weinig geld ben ik echt gelukkig met de nieuwe huiselijke aanwinsten.

Ja zijn goed met klanten om en vriendelijk over brengt

Proce

Vriendelijk personeel. Goede service. Goede kwaliteit. Goede prijs.