Expert

Prima geregeld! Goed advies en eerlijke prijs.

Verbeek

Gereageerd via markt plaats, goed behandeld en we konden het product snel op halen. daarna nog gebeld voor uitleg en we waren goed geholpen.bedankt voor de goede service.

Van Tiel

Bosch wasmachine wast uitstekend en is stil.
Jammer dat er geen lampje in de trommel zit.

De Kort

Helaas werd de uitlevering door AEG telkens uitgesteld, maar ik werd door EXPERT Van Erp uitstekend op de hoogte gehouden en gelukkig was onze 28 jaar oude condensdroger niet defect.

Van der Vorst

Hele fijne zaak. Jason heeft veel moeite voor ons gedaan het juiste product te vinden en de leverancier was heel correct, dacht mee en was heel behulpzaam. Wij kopen altijd bij Epert van Erp en... Hele fijne zaak. Jason heeft veel moeite voor ons gedaan het juiste product te vinden en de leverancier was heel correct, dacht mee en was heel behulpzaam. Wij kopen altijd bij Epert van Erp en zullen dat ook zeker blijven doen

Heuvel

Goed bereikbare en vriendelijke klantenservice.

Van Putten,

De gehele verkoop voldeed volledig aan mijn verwachtingen, goede service, goed geïnstalleerd bij levering, perfecte uitleg en leuke gozer in de omgang. De geleverde tv en Bue Ray zijn geld meer dan... De gehele verkoop voldeed volledig aan mijn verwachtingen, goede service, goed geïnstalleerd bij levering, perfecte uitleg en leuke gozer in de omgang. De geleverde tv en Bue Ray zijn geld meer dan waard, uitstekende kwaliteit, zal zeker bij een volgende aankoop bij Expert terug komen