Expert

Winkelman

Ach alles is goed alleen als je telefonisch moet wachten op een mede werker zit je heel lang in de wacht zonder tussen komst. Dat kan veel beter

Ravenswaaij

Je wordt netjes en rustig geholpen en de medewerker in Wageningen heeft mijn vragen keurig beantwoord en geadviseerd.

Schenkel

Fijn dat Expert in Ter Apel een winkel heeft en is voor iedereen een aanrader om er te kopen

Op het gebied van service verlenen zou ik graag zien dat je niet direct een dik bedrag moet betalen voor het plaatsen van een apparaat.

Al jaren klant bij Expert Berkhof en was altijd zeer goed en betrouwbaar.

Nieuwe diepvrieskast aanschaffen als de oude onverwacht kapot is gegaan is natuurlijk niet echt leuk, maar dan us het wel heel fijn als je snel een nieuwe kunt aanschaffen en dat deze 1 uur later al... Nieuwe diepvrieskast aanschaffen als de oude onverwacht kapot is gegaan is natuurlijk niet echt leuk, maar dan us het wel heel fijn als je snel een nieuwe kunt aanschaffen en dat deze 1 uur later al in huis staat te zoemen.

Jansen

Ik gad deze al bij BOL.COM gezien op internet Mogelijk waren zij ervan op de Hoogte En ze waren met een andere Klant
bezig die voor heel wat meer Geld inkocht

Van der geest

Nieuwe tv gekocht prima service .
Top winkel in IJmuiden