Expert

De Jong

Het product heb ik gekocht bij een plaatselijke winkel zo dat dit kan blijven bestaan.
Ik weet dat de zaken dan wat duurder zijn dan op internet. Nu bestelde mijn zwager op internet het zelfde product voor 200 minder. Tot mijn verbazing kwam dezelfde expertwinken dit bij hem thuis afleveren.
Dit bevordert het kopen bij de plaatselijke winkels niet

Bij problemen blijven de medewerkers vriendelijk en proberen een oplossing te vinden

Particulier

Als je TV een geluid geeft wat afwijkt met het gewone geluid is het eerste wat medewerkers vragen hoe oud het apparaat is . De TV is 2 jaar en 2 maanden dan komen ze niet om het “probleem”mogelijk... Als je TV een geluid geeft wat afwijkt met het gewone geluid is het eerste wat medewerkers vragen hoe oud het apparaat is . De TV is 2 jaar en 2 maanden dan komen ze niet om het “probleem”mogelijk op te lossen.
Tevens duurt het een lange lange tijd voordat ze de telefoon opnemen.
Mijn zaak is het niet/nooit meer

Lancy

Afgelopen zaterdag een nieuwe wasmachine gekocht. Dag erop al problemen. Maandagochtend meteen gebeld. Onbegrip en klantonvriendelijk Manon aan de telefoon gehad.

Jullie moeten je kapot...

Jullie moeten je kapot schamen!! Een apparaat die al meteen na één dag kuren heeft zou ik kost wat het kost een monteur regelen. Weinig begrip. Slechte zaak en hele slechte service

KOOP HIER NOOIT MEER IETS JE KOOPT ROTZOOI

ROTZOI EN GEEN SERVICE

Van Lierop

Product en service goed.
Wel erg lang moeten wachten
voordat mijn inbouwkoelkast geplaatst werd.

Gints

For such an good reviews , I can consider it’s all pre paid fake reviewers , Due to by phone they’re unreachable (Uden) same with Mail on order 551856215 there’s still zero intel I don’t get it how... For such an good reviews , I can consider it’s all pre paid fake reviewers , Due to by phone they’re unreachable (Uden) same with Mail on order 551856215 there’s still zero intel I don’t get it how a promotional tv from first page can be still somewhere in china , for such a big distributor, and 0 intel on when approx it will be nor any response , worst experience in Netherlands with electronics e-store , get an article than wait for centuries until it will arrive if it will .

Goed geholpen alleen die cashbackkorting is erg ingewikkeld