Expert

Van Urk

Mooie ruime winkel met professionele medewerkers,en misschien wel het belangrijkste ik betaalde geen euro teveel voormijn laptop.

Last

Over hetalgemeen zeer tevreden over Expert, snelle service.

Molen

Bij Expert Emmeloord word je correct geholpen. Het assortiment is zeer
uitgebreid en het advies en de service uitstekend.

Goede info en hulp bij maken van keuze. No nonsens, kordaat, zonder poespas. Extra informatie waar nodig om je keuze goed te kunnen maken. Geen opdringerig gedoe. Alle tijd om je keuze te maken.... Goede info en hulp bij maken van keuze. No nonsens, kordaat, zonder poespas. Extra informatie waar nodig om je keuze goed te kunnen maken. Geen opdringerig gedoe. Alle tijd om je keuze te maken. Bezorging is top. Oude apparaat wordt meegenomen, zonder extra kosten.

Tichelaar

Dit had ik veel eerder moeten kopen , hij is handig , je pakt hem snel . En geen gedoe meer met stopcontacten.

Vriendelijk en deskundig advies + service gericht!

Door vertraging in de bouw meer dan 6 maanden later dan de planning werd door expert alles en vlot geregeld en na de installatie kregen we een zeer duidelijke uitleg hoe alles werkt.

Emmink

Expert komt misschien over als een vestiging van een keten, wat dus niet zo is. Daarom kan ik niet oordelen overExpert inzijnalgemeen. De vestiging in Emmeloord is super in klantvriendelijkheid en... Expert komt misschien over als een vestiging van een keten, wat dus niet zo is. Daarom kan ik niet oordelen overExpert inzijnalgemeen. De vestiging in Emmeloord is super in klantvriendelijkheid en service.

Steenbergen

Onzer ervaring met deze winkel is tot op heden prima, goede afspraken, en zeer prettige en klantvriendelijke behandeling.