Expert

Wij hebben een nieuwe tv gekocht bij expert en zijn heel fijn geholpen in de winkel . Ze hadden goede tips voor ons en de tv is keurig bij ons thuis afgeleverd en geïnstalleerd. Wij zijn erg... Wij hebben een nieuwe tv gekocht bij expert en zijn heel fijn geholpen in de winkel . Ze hadden goede tips voor ons en de tv is keurig bij ons thuis afgeleverd en geïnstalleerd. Wij zijn erg tevreden over de Service die expert aanbied.

Koelkast en fornuis geleverd. Prima op tijd. Servicemonteur heeft net zolang geknoeid met passen meten/aansluiten/bijknippen enz, tot hij precies op de goede plek stond. Tijd leek geen rol te... Koelkast en fornuis geleverd. Prima op tijd. Servicemonteur heeft net zolang geknoeid met passen meten/aansluiten/bijknippen enz, tot hij precies op de goede plek stond. Tijd leek geen rol te spelen. Top-service!

Laten we ervoor zorgen dat we winkels kunnen blijven bezoeken, dus koop niet alles online.

Schaapman

Deskundig personeel die meedenken en het juiste artikel aanbevelen.

Drost

Kort: Cool Blue mag nog niet eens de schoenen poetsen van expert!

Brem

Fijne winkel goed geholpen en altijd even tijd als je wat komt vragen of om uit te legen top!