Expert

Van Domburg

Onze ervaring met Expert Den Bosch is goed te noemen. We hebben daar nu 2 artikelen gekocht: een TV en een wasmachine en dat bevalt ons prima. We zullen zeker terugkomen en nog een artikel gaan... Onze ervaring met Expert Den Bosch is goed te noemen. We hebben daar nu 2 artikelen gekocht: een TV en een wasmachine en dat bevalt ons prima. We zullen zeker terugkomen en nog een artikel gaan kopen. We hebben een goed gevoel met Expert.

Van Vessem

Dik tevreden met expert van erp in Den Bosch.

Loopbaanbegeleiding

Prima ervaring, precies volgens afspraak!

Van den Broek

Bij expert wordt je goed geholpen eerlijk een goede prijs kwaliteit verhouding zeer
Als je een vraag hebt je krijgt een goed antwoord en denken mee met de klant ook tijdens de corona periode zijn ze goed bereikbaar telefonisch
In een woord het is geweldig.
Ad van den Broek

Van den Broek

Netjes geholpen bellen zelf om te helpen in je keuze en denken mee om het bezorg moment.

De TV werd keurig op tijd geleverd, uitstekend opgehangen aan de muur en geïnstalleerd. Het karton en plastic weer meegenomen.

Van de Haterd

Zeer tevreden duidelijke afspraken deze goed nagekomen