Expert

Ik werd in de winkel vriendelijk en goed geholpen. Kreeg zelf het advies om een nieuwere en goedkopere Samsung tv. te nemen.
Die vonden wij ook goed, dus dat was een voordeeltje.

Kingma

Expert Breezand is een prettige winkel, vriendelijk en goed advies

Prijstechnisch is expert niet altijd de goedkoopste maar met hun persoonlijke advies op maat, bezorging, installatie en afvoer oude machines maakt het verschil. De levertijd was tussen 08.00 en... Prijstechnisch is expert niet altijd de goedkoopste maar met hun persoonlijke advies op maat, bezorging, installatie en afvoer oude machines maakt het verschil. De levertijd was tussen 08.00 en 12.00. Dit kan op de dag van levering wel beter bevestigd, desnoods met een whatapp berichtje 20 min van te voren. Dit zou de bezorgservice verder ten goede komen.

Super goed geholpen in de winkel. Goederen goed en snel bezorgd en geplaatst. Super tevreden.

De voorlichting kon betr. We hadden ook geen mailtje gehad ,dat het gas fornuis geleverd werd. Dus ik zelf was niet thuis.

Bij Expert Wieringerwerf nemen ze de tijd om je zo goed mogelijk te adviseren. Ze houden rekening met je wensen. Het personeel is altijd vriendelijk.