Expert

Satir

Klantvriendelijke en duidelijke uitleg en benadering.

Kamphuis

Kundig, vriendelijk en eerlijk personeel!! Kom zeker terug!

Lekker thuis in eigen woonplaats kopen in plaats van online! Dat laat zien dat service juist dat extra stukje toegevoegde waarde kan zijn voor aanschaf bij Expert Barneveld

Installatie kon zonder complicaties completer, zoals eerder vermeld.

Pas geleden iets gekocht bij Expert Landgraaf. Goede service en uitleg. Vriendelijk personeel. Snelle levering. Gewoon Top.

Doldersum

Wij zijn zeer goed tevreden met alles wat Expert ons heeft geleverd. Wij zijn al jaren klant bij Expert en wij hadden altijd een zeer goede band met Teun. Deze is nu met pensioen maar we worden nog... Wij zijn zeer goed tevreden met alles wat Expert ons heeft geleverd. Wij zijn al jaren klant bij Expert en wij hadden altijd een zeer goede band met Teun. Deze is nu met pensioen maar we worden nog altijd zeer goed geholpen. De chauffeurs bezorgers zijn voor ons ook top mensen, alles wordt keurig op de plaats gezet en aangesloten. Expert Emmen ga zo door wij blijven jullie vaste klant.

Jansen

Bediening-advisering-netheid in winkel, alles super goef.

Ik heb heel goede ervaringen met Expert Vlaardingen. Al meerdere producten gekocht, w.o. een koelkast, Sonos soundbar, Kobo E-reader en nu laatst een Bosch wasmachine. Ben heel tevreden over de... Ik heb heel goede ervaringen met Expert Vlaardingen. Al meerdere producten gekocht, w.o. een koelkast, Sonos soundbar, Kobo E-reader en nu laatst een Bosch wasmachine. Ben heel tevreden over de medewerkers ter plekke en ook over de service en bezorging. Zeker een aanrader!